Nejčastější dotazy

OBJEDNÁVKY

 

Jak nakupovat na Vašich stránkách?

Je to velmi jednoduché a intuitivní. Na stránkách toysimply.cz si vyberete svůj konkrétní produkt a ten si dáte do Nákupního košíku. V pravém horním rohu vidíte Váš nákupní košík. V nákupním košíku můžete upravovat počty kusů a v dalším kroku si vyberete Vám nejvíce vyhovující způsob platby a metodu dodání. Následně se dostanete do posledního kroku, kde zadáváte své osobní údaje včetně doručovací adresy a bud můžete provést registraci, či nákup dokončit bez ní. K dokončení celého procesu objednání už chybí jen Odeslat objednávku, čímž automaticky schvalujete Obchodní podmínky našeho eshopu.

 

Můžu si objednat bez registrace?

ANO, můžete. Pokud nechcete využívat výhod registrace, tak Vám veškeré informace o stavu Vaší objednávky budeme zasílat na Vámi zadanou emailovou adresu zadanou při dokončení nákupu. 

 

Jak poznám, že byla moje objednávka přijata?

Během několika sekund po dokončení objednávky Vám dojde na Vámi uvedenou emailovou adresu Potvrzení Vaší objednávky včetně všech detailů o vybraném produktu/tech, finanční hodnotě objednávky, metodě platby a dodání a zadané doručovací adrese.

 

Co zaručuje kvalitu nabízeného zboží?

Samotná značka MiDeer, která je nástupcem v moderním designu dřevěných hraček ve světě. Více naleznete v článku O značce MiDeer.

 

Můžu změnit nebo stornovat objednávku?

ANO, snažíme se pro Vás udělat maximum. Pokud chcete objednávku zrušit, tak je nutné co nejdříve nás informovat, bud prostřednictvím emailu obchod@toysimply.cz, nebo formou sms/telefonu na čísle 737 202 016. V okamžiku, kdy je Vám doručen email o expedici Vaší objednávky, již nelze objednávku změnit a v tom případě doporučujeme zásilku od dopravce nepřevzít.

 

Můžu si zboží objednat telefonicky nebo emailem?

NE, nechceme být za Vás zodpovědní za to, co si objednáte. Eshop je velmi intuitivní a celý proces nákupu Vám zabere pár minut. A Vy si před dokončením objednávky zkontrolujete, že jste veškeré informace uvedli dle svých požadavků.

 

 

PLATBA A FAKTURACE

 

Jaké jsou možnosti platby?

Na našem eshopu se snažím Vám nabídnout co nejvíce možnosti pro Vám vyhovující výběr platby. Detailní informace k možnostem platby naleznete ZDE.

 

Kdy obdržím fakturu k objednanému zboží?

Fakturu Vám odesíláme na Vaší emailovou adresu uvedenou při dokončení nákupu. A to v okamžiku, kdy je zboží připraveno k expedici. Tato faktura je přiložena jako příloha k emailu a je ve formátu PDF. A papírovou podobu faktury pro jistotu přikládáme i k samotné zásilce. V případě platby převodem je faktura odeslána v okamžiku dokončení objednávky emailem.

 

Je placení kartou online bezpečné?

ANO. Na našich stránkách spolupracujeme se společností Global payment. Po dokončení objednávky jste přesměrováni na zabezpečené stránky Global payments. Základem je standard bezpečnosti 3D Secure a stránky jsou zabezpečeny a přenos informací o platební kartě mezi serverem a prohlížečem (uživatelem) probíhá v šifrované podobě.

 

Proč mi nelze platit kartou?

Důvodů může být několik. První může být chybně zadané informace o samotné kartě při zadávání-v tom případě stačí zadat platbu ještě jednou a pro jistotu si vše zkontrolovat. Pokud i tak platba neproběhla, tak může být prošlá platební karta (platnost karty je vyznačena přímo na kartě). Pokud i platnost karty je v pořádku, tak bud Vaše karta nepovoluje platby na internetu, nebo máte nastaveny limity nízko, popřípadě jste přesáhl počet plateb za den. Toto můžete zkontrolovat v internetovém bankovnictví, popřípadě kontaktovat svou banku.

 

 

DOPRAVA

 

Jaké jsou možnosti dodání zboží?

Na našem eshopu se snažíme Vám co nejvíce vycházet vstříc. Proto při dokončení procesu nákupu máte několik variant dopravy na výběr. Detailnější informace o jednotlivých dopravcích a jejich službách naleznete ZDE.

 

Kolik zaplatím za dopravu zboží?

Záleží jen na Vás, jak vysoká tato částka bude. Nabídka možnosti je široká a záleží jaký typ dopravy si vyberete. A přímo při výběru způsobu dopravy je uvedena i cena za dopravu. A aby jsme Vás motivovali, tak nabízíme dopravu zdarma od celkové částky 699,-Kč za předpokladu výběru možnosti dopravy Balík do Balíkovny.

 

Jak mohu sledovat stav své objednávky?

V případě registrovaného zákazníka po přihlášení, můžete v sekci Moje objednávky vidět číslo zásilky a po prokliku Vás systém přesměruje na stránky dopravce s detailem Vaší zásilky. V případě, že nejste registrování, Vám při expedici odesíláme informačním email, na adresu uvedenou při dokončení nákupu. V emailu je přímo odkaz na stránky dopravce, kde též vidíte detail Vaší zásilky.

 

Za jak dlouho můžu očekávat dodání mé objednávky?

CO NEJDŘÍVE! Naším cílem je, aby jste byli maximálně spokojeni. Vše záleží na času odeslání Vaší objednávky. Pokud svou objednávku odešlete do 10hod v pracovním dni, tak ještě ten den budeme expedovat. A Vy můžete očekávat svou objednávku následující pracovní den. Jinak se snažíme, aby standardní dodací doba byla do 2pracovních dní od obdržení objednávky.

 

Mohu změnit termín nebo adresu dodání?

ANO, můžete. Vše záleží na tom, jakou přepravní společnost a jaký jejich produkt jste si vybrali pro doručení Vaší zásilky. Detailnější informace o možnostech změn naleznete na odkazu jednotlivých dopravců s detaily ZDE.

 

Doručujete zboží i do zahraničí?

NE. V tento okamžik je eshop a nabídka dopravy pouze na dopravu po celé České republice. V budoucnu máme v plánu rozšíření na Slovensko.

 

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

 

Mám právo odstoupit od kupní smlouvy?

ANO. Pokud nebudete se zbožím spokojeni, můžete jej vrátit do 14ti dnů od dodání, bez udání důvodu nebo vyměnit do 30ti dnů za jiné. Detailněji o podmínkách vrácení nebo výměny zboží naleznete ZDE.

 

Jakým způsobem mám zakoupené zboží vrátit?

Je to jednoduché. Stačí vyplnit Formulář, který naleznete ZDE. Poté zboží vhodně zabalit a odeslat. Zásilku můžete bud odeslat sami na adresu toySimply s.r.o., Sulkovec 76, 592 65 Sulkovec, nebo nám dáte vědět na emailovou adresu obchod@toysimply.cz kde máme zásilku vyzvednout a my vše zařídíme. Detaily k celému procesu naleznete ZDE.

 

Jaká je délka záruční lhůty u zakoupeného zboží?

2 ROKY. Spotřební zboží můžete dle zákonných povinností reklamovat během 24měsíců od jeho převzetí.

 

Jak probíhá vrácení peněz?

V okamžiku, kdy obdržíme Vámi odeslané zboží zpět, Vás budeme informovat emailem Potvrzení o vrácení zboží.

Pokud jste za zboží platil/a platební kartou online, online převodem, nebo bankovním převodem, tak Vám peníze pošleme zpět na bankovní účet, ze kterého jste platbu uskutečnil/a. Vrácení peněz proběhne běžně do 7dnů od přijetí vráceného zboží.

V případě dobírky Vás budeme kontaktovat emailem za účelem sdělení čísla bankovního účtu, na který má být částka převedena. Vrácení peněžních prostředků proběhne zpravidla do 7dnů od sdělení údajů o bankovním účtu.

 

Objednané zboží dorazilo poškozené, co mám dělat?

Pokud už v okamžiku, kdy máte zásilku převzít od dopravce jeví známky poškození, tak tuto zásilku nepřebírejte. Zásilka se vrátí k nám, a my vše zkontrolujeme a pošleme Vám obratem novou zásilku se zbožím.

V případě, že i tak převezmete zásilku a následně zjistíte, že zboží je poškozené, je naše společnost zodpovědná za vzniklé vady na zboží. Proto nás kontaktujte na emailové adrese obchod@toysimply.cz nejpozději do 48hodin od převzetí zásilky, aby jsme mohli vše včas vyřešit s dopravcem. Více naleznete ZDE.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NajduZboží.cz